19 Mayıs 2013 Pazar

19 MAYIS


SEN
Uzak bir rüya/ Uçtuğum çocuk gecelerimden
Sen,
Reyhanlı’dan Halep’e/ Gözyaşlarımda ışıldayan sevgili
(İtiraf ediyorum/ Uçamıyorum artık
Hangi yalanımı duydum?
Hangi çocuk yarasında kan/ Kazanç hırsım…)
Sen,
Sevdiğimi söylediğimde
Titreyecek bir ses gibisin/ uzak bir yıldız
Ürperip üşümende/ Kan kokusu/ Bomba sesi
Bir insanın yüreğini sökebilen yabanlık
Din bezirgânları/ sahte gözyaşları/ binlerce kilometre öteden - katiller başıyla verilmiş görüntüler
Uzak olsun senden
Kal içimde hep…
Söylenmemiş bir aşk
Yarım kalmış bir şiir olarak
Sen,
Bayramımsın 19 Mayıslar gibi;
Emperyalizmin ve kapitalizmin döktüğü kana inat!
Bağımsızlık ve özgürlüğüm/ İnsanlık onuruyla bezeli…

ALPER AKÇAM, 19 MAYIS 2013,

2 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Şiir çok güzel Arzu'cuğum bayramın kutlu olsun, sevgilerimi, selamlarımı bıraktım...

Arzu Sarıyer dedi ki...

Teşekkürler Müjde 'ciğim.Şiir sevdiğim bir Köy Enstitülü dostun şiiri.Burayı arşiv gibi güncel tutuyorum ,belki bir okuyan olur diye de yayınlıyorum...Selam ve sevgi dileklerin başım üztünde biliyorsun...